1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

Well I guess now you can buy it. But I can’t have it shipped and I haven’t seen it anywhere so I’m guessing I gotta go to an ammo place? Plus my Walmart don’t sell guns I’ve never been to a Walmart with guns. Please they took menthols and flavored vapes from us. They do what they want. Our governor is the most liberal republican gov prob ever

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

Thank you, I don’t really know if I will or if I could I live in a pretty liberal state. Funny that smith and Wesson is minutes from me but guns aren’t a big thing unless your in a gang. I just found out that up until recently you needed a fid card to buy mace!

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +2 / -0

Deleting Facebook made me realize how fake ALL of my friendships and family were. Best thing I ever did was delete. Now I don’t have to fake with people who don’t care.

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

I was at a 4th grade graduation other day and the kids all got up and said what they liked about school. One kid said I learned about my pronouns. I remember when pronouns was an English vocabulary term. They are learning this at young ages. I don’t know if teachers are teaching them or the kids see it on games or tik tok. But they are starting young

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +2 / -0

What’s a free state? Like you can own guns without paperwork? I don’t know much about guns and never wanted one in my life now I see the world is changing and I may need a tiny one

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +2 / -1

I have t been watching any raid stuff cuz I didn’t think it was anymore than saying racist shit and leaving. Now this I would like and damn even she thought it was funny

4
JessyTaylorDoH 4 points ago +4 / -0

Ya I watched until they showed gf I wonder if they still together. Remember was it him or green hat that was with the antifa who brutally injured or murdered I don’t remember a homeless guy? And the media was looking for him? Haven’t seen him since then so ya about a yr

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

He’s a good salesman had me at hello.

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

They took most of them away. We had way more yrs ago. In Boston we used to have evacuation day which always fell the day after the st Patrick’s parade. When I found out it wasn’t a national or even state holiday I was shocked. We got school off and everything. It’s cuz all our politicians got shitfaced drunk at parade

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +1 / -0

Ya I honestly only follow our guys and nick. Even if I don’t agree with most I still think it’s fucked up to ban people from social media. So other people have telegram like famous people? Never thought to look.

4
JessyTaylorDoH 4 points ago +5 / -1

I really believed telegram was something made by Nick cuz he got banned everywhere. LOL and when I saw it’s only place to follow baked and loulz I downloaded it. I really don’t like it, so much spam of same thing

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +2 / -0

My fav part is when he takes his socks off.. I’d say something inappropriate but I don’t want yellowfuck to attack me so keep it on the low

15
JessyTaylorDoH 15 points ago +17 / -2

This is kinda weird, I already said I support any ideas for content. But really why would someone wanna invest this much money? Unless your a streamer Or You are one of us and been shitposting beside us all along. These are the only people that would wanna see this

4
JessyTaylorDoH 4 points ago +4 / -0

Omg! That’s crazy I believe you. The whole white privileged vs black privilege is huge. They don’t believe they have privilege, they would prob defend this guy who put an axe to his daughter, and say it’s because his whole life he had to struggle being black. The amount of damage done to this little boy already losing his mom and sister and watching his dad do it and attempt to kill him as well AND they still let him damage him by cross examination ugh. I feel for this kid. Hopefully he was adopted by a nice couple

1
JessyTaylorDoH 1 point ago +2 / -1

I watched a little bit of them in the car. He’s def a good candidate and we need a replacement for lip district

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +2 / -0

Me too, I saw someone say the name but I thought they were making fun of woozah. I have no clue if he still streams, I remember the morning he was banned it was pretty disgusting I used to watch him a lot, but never again after that day.

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +3 / -1

Ehh but a man who doesn’t know her would look at this and maybe thinks she’s a fit athletic girl. She will 💯 find an older guy who will purchase her a set of double ds soon. She should really just go to Dubai with her mom.

5
JessyTaylorDoH 5 points ago +5 / -0

This the one who will only let black reporters interview her??

3
JessyTaylorDoH 3 points ago +3 / -0

It’s funny cuz now her and the slug are bffs and she’s trying to script for jessy. One has to strap them up and the other has to roll hers up and hope it fills the cup

2
JessyTaylorDoH 2 points ago +3 / -1

Ya you can see they are stuffed in there. Other than that I think these are decent pics.

view more: Next ›